سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند ـ تبارک و تعالی ـ، خُنَک کردن جگر تفته را دوست دارد . هرکه جگری تفته را آب بنوشاند، چه [متعلّقبه] چارپایان باشد یا جز آن، خداوند، در آن روزی که سایه ایجز سایه او نیست، بر او سایه افکند . [.امام باقر علیه السلام]

همه ما به نوعی دوست داریم کل هستی با همه جنبه های آن در اختیار ما باشد بطوری که از این ثروت و نعمت بیکران الهی حداکثر استفاده را کرده باشیم در ضمینه تحصیل و کا ر و زندگی گرفته تا زیبایی جسم و قدرت حافظه و بیان، در مال  و اموال و عزت اجتماعی تا کسب صفای روح و قدرت ایمان و سیر در مراتب ایمان، معمولاً همه ما به نوعی خواستار این موفقیتها و کمالاتی که برتر از آنامکان نداشته باشد، بوده و هستیم .

 در این مسیر تلاشهای زیادی کرده ایم چه بسا زحمات و تلفات سنگینی را هم متحمل شده ایم ولی هرگز به خواسته خود نرسیدهایم طوری که گهگاه یأس و نامیدی به دست داده و خواسته ایم که از راه برگردیم.

ولی مدتی بعد دوباره  با نیرویی جدید مشغول شده ایم اما باز به مقصد نرسیدیم ما در این نوشته می خواهیم دست به دست هم دهیم در یک کار کارگاهی با انتخاب روشها و مسیرهای صحیح و مجرب که بزرگان علم و عمل به ما توصیه کرده اند به این اهداف به اذن اللهی و عنایت آقا امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) برسیم.

 در این مسیر قدمها و راهکارهایی را برای شما به تدریج معرفی می کنیم من هم به دعای شما عزیزان تمام تلاش خود را خواهم کرد(ان شاء الله).

در این مسیر می توانید با ما مکاتبه داشته با شید نظرات، نتایج و سوالات و حتی نقدهای خود را برای ما ارسال کنید.



 

  • کلمات کلیدی : موفقیت، عزت، ثروت
  • نویسنده: حمید رضا جعفری |  یکشنبه 87 آذر 10  ساعت 7:23 عصر 

        لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    اگر اراده ای باشد راهی وجود دارد
    افکار همه چیز شما را می سازد
    طرزفکر2
    از همین امروز شروع کن
    برداشت شما از این عکس چیه؟
    طرزفکر 1:
    موفقیت از آن کسانی است که ذهنیت موفق دارند
    حجاب ، عامل افزایش اعتماد به نفس
    زن بی حجاب و زن با حجاب
    حجاب ، عامل افزایش اعتماد به نفس
    جوان-عقل-تربیت
    روش صحیح درمان و برخورد با غصه خوری!
    قوانین موفقیت زندگی
    گذری به باغ موفقیت
    موفقیتهای موهوم و مصادیق آن
    [همه عناوین(24)]
     
    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن